Uwaga!!!

UWAGA!!!

Opowiadanie o tematyce hentai, ale może zawierać także elementy yaoi. Zapraszam do lektury i komentarzy.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

18 listopada 2012

INFORMACJA!!


Witajcie Kochani!
Wiem, że już dawno nie wrzucałam nowych notek i w najbliższym czasie niestety się ich nie doczekacie. Walczę z brakiem weny i niestety na razie przegrywam tę walkę. Nie mam też zbyt dużo czasu. Ale nie martwcie się nie porzucą pisania. Powolutku coś tam sobie skrobie. Więc proszę Was żebyście uzbroili się w cierpliwość. Nie chcę, żeby moje opowiadania wyglądały na naciągane i pisane na siłę. Nie będę wrzucała, że tak powiem, byle gówna. To by było nie w porządku w stosunku do Was.
Bardzo Was przepraszam i jeszcze raz proszę o cierpliwość.
Pozdrawiam.
Wasza Hikaru-chan

7 komentarzy:

  1. Nie wiesz, jak się cieszę, że jednak nie zaprzestałaś pisania! ^o^
    Szczerze to przestraszyłam się, że nie doczekam się kolejnego rozdziału.
    Z niecierpliwością, więc czatuję na next i zapraszam do siebie:
    http://konoha-high-school-live.blogspot.com/
    http://zupelnie-nowy-rozdzial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh... dawno tu nie zaglądałam i trochę się wystraszyłam jak dowiedziałam się ,że zmieniłaś adres :D:D
    Myślałam, że odechciało Ci się pisać ;(
    Sama mam problem z weną... rozumiem Cię bardzo dobrze... Sama pisze i wiem jak jest...
    Pozdrawiam
    Twoja fanka
    Karcysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu też bardzo czekam na dalsze rozdziały. Nie czytam żadnych innych opowiadań oprócz tych z udziałem postaci z Naruto,ale jako, że Ty to piszesz to mnie wciągnęło i jest bardzo dobre i ciekawe.
    Weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie skończyłam czytać twój ostatni blog, szkoda, że akurat teraz jak nie masz weny:( . No, ale nic to, opowiadania bardzo, bardzo, bardzo mi się podobało (jak każde twoje:*).Życzę ci, aby wena szybko powróciła, a póki coś skrob tam sobie, a będzie dobrze :D starczy mi, że nie przestałaś pisać, i ciągle można mieć nadzieję. Chęć też jest ważna! <3
    pozdrawiam
    Ida

    OdpowiedzUsuń
  5. pół roku to dużo nie uważasz? -.-"

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię twoje opowiadania , gdy chciałam ponownie przeczytać "serce nie sługa " to obrazki zasłaniają część tekstu , a konkretnie to obrazki : YUUKI CROSS i HANABUSA AIDOU zasłaniają tekst . Nie mogę się doczekać się dalszych części twoich opowiadań . Niech powróci CI TWOJA wena masz wielki talent .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba więc prooooooszeeeeee napisz nowy rozdział!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń